Mivel semlegesítsük a zsíros ételeket?

A zsírt hatásosan oldó ételek:

Zab

Koleszterin- és vérzsírcsökkentő hatású. Ez a zabban található sok rostnak köszönhető, amely páratlan módon oldható a gabonák között.

Vörös- és lilahagyma

A hagymában található allicin és metionon segítenek feloldani a vérrögöket. A külföldiek nagyon szeretik a hagymát, amit gyakran fogyasztanak zsíros, nagy energiatartalmú ételekkel, ezáltal semlegesítve a zsír káros hatásait.

Ezüst fafül gomba

Az ezüst fafül gombára gyógyszer-ételként is lehet tekinteni. Gazdag rostban, ami fokozza a bélmozgást, ezáltal csökkenti a felszívódó zsír mennyiségét. Az ezüst fafülben sok a poliszacharid, csökkenti a koleszterinszintet, erősíti az immunrendszert, véd a ráktól és az öregedéstől, szépíti és nedvesíti a bőrt, stb.

Zeller

Sok rostot és különösen sok vérnyomáscsökkentő összetevőt tartalmaz, emellett csökkenti a vérzsír és a vércukor szintjét. Továbbá, a zeller levele gazdag karotinban és C-vitaminban, így a zsenge leveleket is mindenképp fogyasszuk el.

Shanyao

A shanyao (kínai jamszgyökér) a hagyomány szerint a taoista halhatatlanok eledele. Az biztos, hogy megelőzi a zsír erek falára való lerakódását, megőrzi az erek rugalmasságát, véd az érelmeszesedéstől. Emellett csökkenti a bőr alatt lerakódott zsír mennyiségét, segít elkerülni az elhízást.

Tengeri alga

Az algafélék antioxidáns hatással bírnak, egyensúlyba hozzák az immunrendszert, elnyomják a daganatokat, a fertőzéseket, csökkentik a koleszterin szintjét, és lassítják az öregedést. A tengeri hínár és más barna algafélék gazdagok kollagén rostban, ami erős koleszterinszint-csökkentő hatással bír.

forrás: https://www.facebook.com/wudangshan1/photos/a.1964897780205440/2211556285539587/?type=3&theater

Leave a Comment